luni, 2 ianuarie 2012

Ganduri la inceput de an


Acum la inceput de an, gandurile mele se indreapta, firesc, spre ce anume imi doresc de la acest an: sa fiu inspirata in alegerile mele; sa fiu motivata si perseverenta in drumul catre visurile mele;  sa am rabdare in atingerea acestora; armonie si echilibru pentru a ma bucura de tot ceea ce imi ofera viata, alaturi de cei dragi; un strop de intelepciune.

La fel de firesc, gandurile mele se indreapta si catre anul care s-a incheiat. Cu lucruri bune si cu lucruri mai putin bune. Dar care, odata incheiate, pot fi surse importante de invatare. Este important sa evaluam permanent ceea ce ni se intampla si sa invatam din asta. Personal, cred ca avem mai mult de invatat din dificultati si esecuri, decat din succes(e) si reusite.

Anul care tocmai a venit este continuarea fireasca a anului care a trecut. Ceea ce suntem acum, in prezent s-a construit pas cu pas de-a lungul fiecarui an din viata noastra. In acest nou an ne putem continua planurile incepute, dar si experimenta ceea ce poate altadata ni se parea imposibil. Putem trai cu intensitate maxima prezentul si ne putem bucura de prezenta celor dragi. Si, mai ales, sa ne dam voie sa invatam din “lectiile” dureroase pe care ni le ofera viata, pentru ca ele sunt mai valoroase decat orice carte de specialitate sau sfat intelept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu